Wedstrijden > Good Luck F1 - Vitesse F4

Datum: 4 juni 2011

Good Luck F1 - Vitesse F4

Good Luck F1 stond voor hun laatste wedstrijd. Ze speelden tegen Vitesse Barendrecht F4. Bij begin van deze wedstrijd waren ze al kampioen, maar dan met 5 ploegen gelijk. Bij gelijk spel of winst waren ze alleen kampioen.

Na het eerste fluitsignaal van de scheids was al te merken dat er een feestje aan zat te komen. Onze jongens en meiden staken met kop en schouders boven de tegenstanders uit. Na goed voorverdedigen en strak vast zetten was het al snel 2-0. De 3-0 viel op slag voor rust.

Na de siroop en nog een peptalk van de twee trainsters, was het er op en er over heen: 4-0. Na al in een feest stemming te zijn geweest een slippertje 4-1. Nog een paar minuten staan er op de klok en ja hoor 5-1. De goed fluitende scheids floot af en het feest kon beginnen.

De champagne vloeide rijkelijk (jip en janneke). Daarna lekker met het hele team aan de friet.

Bij deze wil ik de twee trainsters bedanken voor de afgelopen 3 jaar. Veel kindjes gaan volgend seizoen de stap maken naar de E'tjes (veel succes).

P.S. dit was ook de afscheidswedstrijd van Mark en Monique. Zij stoppen er mee (jammer). Mark gaat bij de buren voetballen. Succes Mark. En we hopen dat je weer eens terug komt.