Wedstrijden > DSO E2 - Good Luck E2

Datum: 17 september 2011
Tekst: Thea van Sliedrecht

DSO E2 - Good Luck E2

Om 8.15 uur verzamelen was voor sommige spelertjes toch wel vroeg. Toen iedereen er was gingen we op weg naar DSO. Omdat Sam en Anne er niet bij waren, gingen Nikki en Quinty (E1) mee. Good Luck ging met goede moed het veld op, maar eerst moest iedereen even over een drempeltje heen, want de meisjes en jongens van DSO waren toch wel iets groter (slik). De eerste helft ging van start met in de aanval Babet, Mandy, Mayke en Nikki. Wout, Fenne, Nathalie en Quinty stonden in de verdediging. DSO begon sterk en de verdediging moest goed opletten. Even later was het 1-0. Er werd gewisseld van helft en de verdediging mocht gaan aanvallen. Ondanks een paar kansjes van Quinty werd er niet gescoord. De tweede helft ging van start en Good Luck kwam beter in de wedstrijd. De bal werd iets sneller rondgespeeld. Ondanks hele goede kansen van DSO bleef het 1-0 en dat gaf E2 een beetje zelfvertrouwen. Er kwam een aanval, die eindigde met een poging van Babet. Na wisselen van helft kreeg DSO een strafworp, maar die ging mis. Helaas maakte DSO later wel een doelpunt 2-0. De kansen van Quinty gingen er net niet in, maar de kans van DSO wel... 3-0. Dit was ook de eindstand. Hoewel E2 heeft verloren, moet er toch wel even gezegd worden dat: Babet op de korf heeft geschoten en nu weet dat je niet van achteren mag verdedigen, Nathalie goed heeft verdedigd en een twijfelschotje had, Wout niet onder de indruk was van zijn "lange" tegenstandster en graag lange ballen wil gooien, Mayke heel goed haar best heeft gedaan en de bal onderschepte, Mandy hard kan lopen en goed vrij liep, Fenne een heel groot meisje tegenover zich had die geen schietkans kreeg, Nikki hard heeft gewerkt, zodat de bal snel weer bij de aanval was en Quinty een paar kansjes heeft gehad en de bal goed rond liet gaan.

Zo zie je maar weer: als is je tegenstander nog zo groot... E2 laat zich niet klein krijgen!!!

Spelers: Wout, Babet, Mayke, Mandy, Fenne, Nathalie, Nikki en Quinty.
Coaches: Marga en Nadine