Wedstrijden > DeetosSnel E3 - Good Luck E1

Datum: 17 september 2011
Tekst: Christine Kardux

DeetosSnel E3 - Good Luck E1

Job Visser was ziek en Quinty en Nikki deden vandaag mee met de E2. We vertrokken dus met 8 spelers naar Dordrecht. Deze keer reden we niet verkeerd (Dick reed voorop). We begonnen met in de aanval Rif, Milou K. (heer), Jara en Sophie. Good-Luck begon sterk in de aanval en het werd al gauw duidelijk dat wij veel sterker waren. Jara kon gelijk al een aantal keren op de korf schieten. Na 3 minuten scoorde Rif al het 1-ste punt via een schot, daarna was het prijs schieten! Het eerste schot van Sophie ging er meteen in en in de volgende aanval schoot ze er nog een in. De volgende twee doelpunten waren doorloopballen van Jara.De 6e was een schot van Milou K. Na te hebben gewisseld van vak was het de beurt aan Milou B., Rianne, Sanne (heer) en Thomas om aan te vallen. Al vrij snel vielen ook hier de doelpunten. De 7e was een doorloopbal van Sanne, de 8e en 9e waren schoten van Thomas, de 10e een schot van Milou B. en de 11e een schot Sanne. Zo gingen we met 0-11 de rust in. Rianne had in de eerste helft hard gewerkt, maar helaas niet gescoord. Ons doel voor de tweede helft was dus, dat Rianne ook 'n keer zou scoren. Na de rust gingen we vrolijk verder en al vrij snel scoorde Rif via een doorloopbal de 12e goal, de 13e en 14e waren schoten van Jara, en de 15e weer een schot van Sophie, de 16e een doorloopbal en de 17e een schot van Rif. Na wisseling van vak was het weer de beurt aan de anderen. Doel was toch wel om Rianne een keer te laten scoren. Voor dat het zover was, was het eerste Sanne die met schot de stand op 0-18 bracht. Eindelijk werd Rianne beloond en scoorde via een schot de 19e en laatste van deze wedstrijd, die eigenlijk nooit een wedstrijd is geweest. Met een uitslag van 0-19 sloten we de wedstrijd af. Alle 8 spelers hebben 1 of meerdere keren gescoord en dat is toch wel leuk met zo'n uitslag.