Wedstrijden > Vanonta C - Good Luck C

Datum: 19 maart 2005

Good Luck C wint van Vanonta C

In de laatste zaalwedstrijd van dit seizoen is het Good Luck C gelukt de puntjes mee naar huis te nemen. De ploegen hadden een gelijk aantal punten en de vorige wedstrijd had Good Luck met 3 - 7 verloren. Good Luck C was goed voorbereid en vooral verdedigend ging het best goed. In de aanval werd er snel en goed gespeeld. In de eerste helft maakte Melanie een mooie doorloopbal en Mick scoorde een mooie strafworp. In de tweede helft ging het zelfs nog beter. Kees was te snel voor zijn tegenstander en scoorde een doorloopbal. Dit deed ook Melanie nog eens heel erg mooi over. Als laatste scoorde Yorick een ver afstandschot. Hierdoor won Good Luck C terecht de wedstrijd met 1 - 5. Iedereen heeft goed zijn best gedaan en hard gewerkt voor zijn ploegje. Hopelijk lukt dit op het veld ook weer.