Wedstrijden > Good Luck A - Emergo A1

Datum: 15 oktober 2011
Tekst: Erika Schouten

De A's doen het weer

Na 2 kampioenschappen achter elkaar als B-ploeg in de zaal en op het veld heeft dit team het weer voor elkaar. Voor het eerst in de A-klasse en meteen weer het kampioenschap binnen gehaald, super. Er waren makkelijke wedstrijden bij met uitslagen van 20-0 en 22-2 maar voor de andere wedstrijden hebben ze echt wel wat moeten laten zien.

Zeker als je bedenkt dat ze nog steeds geen vaste trainer hebben en ze iedere week weer door andere mensen getraind worden. Ze pikken dit gelukkig nog steeds heel goed op. Bij deze dus ook iedereen bedankt uit de selectie die ze dit seizoen op toerbeurt trainen hebben gegeven. Hopelijk is dit binnenkort niet meer nodig en heeft zich iemand spontaan aangemeld om dit leuke, leergierige en enthousiaste team onder zijn/haar hoede te nemen en ze nog beter voor te bereiden op de overgang naar de senioren.

Nadat afgelopen zaterdag de champagne en de frieten op waren hebben we helaas afscheid genomen van Larissa. Zij heeft het te druk met studie en werken, maar weet dat ze altijd weer welkom is bij ons, Lenny, Anneleen, Daisy, Lotte, Dewi, Martijn, Yorick en Sven.

Allemaal nogmaals gefeliciteerd, bedankt voor weer een leuk seizoen en op naar de zaal.