Wedstrijden > Good Luck E1 - Korbatjo E2

Datum: 11 februari 2012
Tekst: Jacco de Vos

Good Luck E1 - Korbatjo E2

Na de goede wedstrijd van vorige week, wilden we deze week voor eigen publiek ook een goede wedstrijd spelen tegen de nummer laatst van de competitie. Ook omdat eerdere thuiswedstrijden minder waren en de vorige wedstrijd tegen Korbatjo met 9-0 was gewonnen, waren er goede afspraken gemaakt. Zo zouden we de bal eerst goed rondspelen, de paal worden bezet en van daaruit kansen creëren. Ook zouden we lekker fel op de bal zijn. Van deze afspraken kwam echter in de wedstrijd weinig tot niets terecht. De bal werd niet rondgespeeld, er was geen rust in de aanval en zo snel als mogelijk werd er geschoten. We begonnen in de aanval met Thomas, Jara (heer), Sophie en Milou B. Na enkele aanvallen was het Thomas die via een schot de 1-0 maakte. Even later wist Jara van dichtbij de paal de 2-0 op het scorebord te zetten. Na van vak te hebben gewisseld kwamen Rif, Rianne (heer), Sanne en Nikki in de aanval. Na wederom slecht rondspelen, was het Korbatjo die de 2-1 maakte. Dit kon Good Luck toch niet laten gebeuren en via een doorloopbal van Rianne, wisten we de voorsprong weer iets uit te breiden, en was de stand 3-1. In de rust werden de afspraken nog eens herhaald, maar dat had weining effect. Met Milou K. voor Sophie, Quinty voor Nikki en Rif voor Job gingen we de 2e helft spelen. In deze helft wist alleen Good Luck nog een keer de korf te vinden via een schot van Milou K. Deze wedstrijd moeten we maar snel vergeten, we hebben nog 2 lastige uitwedstrijden en een thuiswedstrijd voor de boeg om het goed te maken.

Coaches: Dick Boeter en Jacco de Vos