Wedstrijden > DSO E1 - Good Luck E1

Datum: 31 maart 2012
Tekst: Jacco de Vos

DSO E1 - Good Luck E1

Voor de eerste veldwedstrijd in deze voorjaarscompetitie moesten we naar Klundert. We vertrokken met 9 spelers aangezien Rianne (afwezig) en Quinty (ziek, we wensen haar beterschap) er niet bij waren. Aangezien we in de zaalcompetitie met 2-1 en 4-2 van deze ploeg verloren hadden, wilden we nu wel eens een keertje winnen. In de aanval begonnen we met Milou B., Milou K., Rif en Jara (heer). In de verdediging begonnen Sanne, Sophie, Job en Thomas.

Ondanks de goede bedoelingen, kwamen we de afspraken die we vooraf gemaakt hadden niet na. Het spel was rommelig, slap en we waren niet geconcentreerd. In de aanval werd er niet rondgedraaid, er werd slecht geplaatst en deden niet dat extra stapje om de bal te onderscheppen. Zodoende stonden we aan het einde van 1e helft met 3-0 achter. Halverwege de 1e heft verstapte Milou K. zich, zodat zij werd vervangen door Nikki.

Nadat in de rust, de dingen die we tijdens de 1e helft ook al hadden aangegeven, nog eens waren herhaald, begonnen we aan de 2e helft. Milou K. kwam weer terug en Milou B. maakte plaats voor Nikki. Het spel in de 2e helft was veel beter, er werd rondgedraaid, waren fel op de bal en ook in de verdediging gaven we de tegenstander bijna geen kans. In de aanval werd er goed rondgespeeld en kregen we veel kansen, waarvan er jammer genoeg slechts 1 werd benut door Jara via een schot.

Als we heel de wedstrijd hadden gespeeld zoals de 2e helft, dan had een goed resultaat er zeker ingezeten.