Wedstrijden > Good Luck 3 - Oranje Zwart 3

Datum: 1 september 2012
Tekst: Adwin Krijger

Good Luck 3 stelt zich kandidaat voor de titel!

Jazeker, u leest het goed! Good Luck 3 is het seizoen 2012/2013 uitstekend begonnen, de seizoensstart was nog nooit zo goed zelfs.

Vandaag 1 september stond de thuiswedstrijd tegen Oranje Zwart 3 op het programma. Altijd lastig. In de aanval begonnen Maarten, Sven, Bregje en Leonie en in de verdediging begonnen Harm, Adwin, Petra en Anouchka.

Het begin was overduidelijk voor Good Luck binnen een aantal minuten stond er een verdiende 2-0 voorsprong op het bord en het krachtsverschil was gelijk overduidelijk. Toch lieten de bezoekers uit Westmaas zien dat ze ook wel konden korfballen want er werd in hun 2e aanval beter gespeeld. De rebound was overduidelijk voor hen en er waren lange aanvallen. Het duurde dan ook niet lang of er werd gescoord 2-1. Daarna was het Good Luck wat goed speelde maar een aantal kansjes miste maar toch scoorde 3-1.

Zo kabbelde de wedstrijd verder de eerste helft, beter maar te weinig scorend. Bij een comfortabele 5-2 voorsprong leek de wedstrijd al beslist maar opnieuw ging een 100% kans verloren en zoals altijd wordt er dan aan de andere kant gescoord. Zo stond er geen 6-2 op het bord maar 5-3, en dit was ook de ruststand.

Na rust een aantal wissels bij Oranje Zwart en ook bij Good Luck 1 wissel, Dewi Klem maakte zijn debuut in het 3e. Al vrij snel was de ban echt gebroken en wie de doelpunten uiteindelijk gemaakt heeft was wat onduidelijk omdat ze zo snel achter elkaar vielen.

Uiteindelijk stond er een verpletterende 14-5 op het scorebord toen scheidsrechter Kievit voor het laatst op zijn fluit blies. Een bijzonder knappe prestatie met perspectief....we gaan voor de titel!