Wedstrijden > 't Capproen 2 - Good Luck 2

Datum: 29 september 2012
Tekst: Adwin Krijger

Eerste punten voor Good Luck 2 in Hellevoetsluis

Zaterdag 29 september stond de uitwedstrijd tegen streekgenoot 't Capproen uit Hellevoetsluis op het programma. Het talrijke publiek met name uit Middelharnis zagen een zéér jong Good Luck 2 met opnieuw een debutant in het team. De dertienjarige Frederique Abbas begon zonder zenuwen aan de wedstrijd en maakte duidelijk dat Good Luck zich weinig zorgen hoeft te maken voor de toekomst!

Het was een wedstrijd waarin het tweede continu de betere ploeg was maar het erg lang duurde voordat het echt afstand nam van de tegenstander. Van 0-1 naar 1-1 en van 1-2 naar 2-2 en van 2-3 naar een ruststand van 3-3. In de rust werd aangegeven dat de kansen beter moesten worden afgemaakt, we waren wat onzorgvuldig hierin en duidelijk was dat dit de wedstrijd zou kunnen gaan beslissen.

In de tweede helft knalde Gijsbert van grote afstand de 3-4 binnen maar al snel werd het weer gelijk. Het Capproen bleef redelijk in het spoor, in de laatste 10 minuten werd dan eindelijk het gaatje geslagen. Uitblinker Ivo scoorde twee maal achtereen. Na het inbrengen van opnieuw 2 debutanten (Chantel en Maaike) scoorde Ivo nogmaals en werd de eindstand van 5-8 bereikt.

De eerste punten van dit seizoen waren een feit, een prima teamprestatie!