Wedstrijden > Good Luck D - VIOS D1

Datum: 24 november 2012
Tekst: Jacco de Vos

Good Luck D - VIOS D1

Deze keer moesten we in onze 2e thuiswedstrijd aantreden tegen VIOS. Dat het niet zo makkelijk zou gaan als vorige week, daar waren we op berekend, maar een overwinning in de dubbele cijfers was wel de verwachting.

In de aanval begonnen we met Rif, Rianne (heer), Milou B. en Jasmijn. De plannen waren duidelijk, ronddraaien, aansteun onder de paal en kansen creeren. Soms gaat het echter niet zoals je wilt. Er was veel balverlies, er werd slecht gegooid en gevangen, zodoende was er bij het wisselen van functie, slechts 1 keer gescoord via een schot van Jasmijn. De verdediging die bestond uit Jara (heer), Thomas, Sanne en Quinty hadden weinig moeite met de tegenstander. Na enkele aanvallen wist Jara via een schot de 2-0 te maken. Het spel bleef slordig, maar toen kwam de uitwijkbal waar we al het hele seizoen op zaten te wachten, Thomas scoorde de 3-0.

In de rust werden nog eens de plannen herhaald. Na rust kwamen Sophie en Milou K. voor Sanne en Milou B. Het eerste aanvalsvak wist wel veel kansen te creeren, maar ze gingen er niet in. Doorloopballen en schoten, ze werden allemaal gemist. Nadat er van vak was gewisseld, wisten we toch nog te scoren. Jara en Milou K. brachten met 2 schoten de eindstand van 5-0 op het scorebord.

Al met al een ietwat teleurstellende wedstrijd, maar wederom 2 punten.