Wedstrijden > ONDO 1 - Good Luck 1

Datum: 22 december 2012
Tekst: Marcel Kievit

Good Luck pakt punt bij ONDO

Zaterdag 22 december was Good Luck te gast bij ONDO in Middelburg, de nummer 2 van klasse 3K. De ploeg uit Middelharnis begon goed, maar kwam halverwege het eerste bedrijf op 3 - 1 achterstand. Good Luck bleef rustig zoeken naar de kansen, kwam op gelijke hoogte en liep zelfs weg van ONDO. De heren van ONDO schroomden geen fysiek contact en de arbiter liet dit doorgaan. Tevens haalden ze alles uit de kast om Good Luck uit de concentratie te halen. Helaas was dit doorgaans niet de meest sportieve manier, waarbij de scheidsrechter ook regelmatig doelwit was. De ploegen gingen met 4 - 7 rusten.

Good Luck wilde koste wat kost een goede tweede helft op de mat leggen. ONDO wisselde twee heren en een dame en bracht wat meer aanvalskracht. Hierdoor sloop de ploeg uit Middelburg langzaam richting Good Luck. Met nog 5 minuten op de klok maakte ONDO de 12 - 12. Good Luck kon de wedstrijd geconcentreerd uitspelen en neemt hierdoor een belangrijk punt mee naar Middelharnis en verstevigd daarmee de zesde positie. Hiermee sluit de selectie 2012 op een positieve manier af en de aanvoerder had twee flessen bij zich. De eerste wedstrijd in 2013 is op 12 januari in West Kapelle tegen koploper Stormvogels.