Wedstrijden > Stormvogels 1 - Good Luck 1

Datum: 12 januari 2013
Tekst: Marcel Kievit

Good Luck wordt overwinning onmogelijk gemaakt

Zaterdag 12 januari hervatte Good Luck de competitie tegen koploper Stormvogels uit Westkapelle. Het zou de wedstrijd worden van de scheidsrechter. Het eerste kwartier werd de bal vijfmaal op de stip gelegd, waarvan tweemaal terecht. De overige keren werden met appelleren verkregen. Mede hierdoor kwam Stormvogels op 4 - 0. Te pas en te onpas werd Good Luck benadeeld, zowel in aanvallend als in verdedigend opzicht. De spelers werden er moedeloos van. Nadat de coach van Good Luck geel te zien had gekregen hervond ook de scheidsrechter zich. Good Luck kon ook normaal tot spelen toekomen en liep in op de opponent. Met rust stond er een 6 - 6 op het scorebord.

De tweede helft begon de ploeg uit Middelharnis waar het mee was geëindigd en opende de score en nam de voorsprong. Er werd van beide kanten gescoord tot 8 - 8. Op dat moment was de arbiter helaas weer compleet de weg kwijt. Elk fluitsignaal was in het nadeel van Good Luck . Het spelen werd compleet onmogelijk gemaakt en een punt halen werd een "mission impossible". In de slotfase overwogen spelers van Good Luck zelfs om maar gewoon weg te lopen uit deze wedstrijd. De scheidsrechter, die overigens voor en na de wedstrijd een prima kerel is, floot bij een 12 - 9 zege voor Stormvogels voor het laatst. Helaas geen resultaat weten mee te nemen, maar als collectief heeft Good Luck het de titelkandidaat erg lastig gemaakt. Komende zaterdag speelt Good Luck thuis tegen Scheldevogels uit Bergen op Zoom en zal de eerste thuisoverwinning behaald moeten worden.