Wedstrijden > Good Luck 1 - Keep Fit 1

Datum: 26 maart 2013
Tekst: Marcel Kievit

Siberische omstandigheden bij oefenwedstrijden

Dinsdag 26 maart was Keep Fit 1 en 2 uit Roosendaal te gast bij Good Luck ter voorbereiding op de tweede helft van de veldcompetitie. De extreem koude gevoelstemperatuur (- 10) maakte het voor iedereen niet gemakkelijk. Good Luck 2 - Keep Fit 2 had 2 gezichten qua bezetting. In de eerste helft stond de "oude" garde op het veld en ging de kleedkamers in met een 3 - 2 voorsprong. In de tweede helft werden de jeugdspelers uit de B1 ingebracht die volgend seizoen overkomen naar de selectie. Ook zij lieten zien dit niveau aan te kunnen, maar in de slotfase trok het wat meer ervaren Keep Fit 2 aan het langste eind, 6 - 7.

De oefenwedstrijd tussen Good Luck 1 - Keep Fit 1 begon om 20.45 uur en de temperatuur liep verder naar beneden. Good Luck had het betere van het spel, maar kon moeizaam de korf vinden. Verdedigend stond er een stevig blok, waar Keep Fit niet doorheen kwam. Een logische en terechte 4 - 2 voorsprong met rust was het gevolg. In de tweede helft kon Good Luck wat makkelijker de korf vinden en liep langzaam uit. Echter, door onoplettendheid in de defensie van Good Luck kon Keep Fit toch bij blijven. In de slotfase werden wissels ingebracht en iedereen was blij dat arbiter Lau het eindsignaal blies bij een 10 - 5 overwinning. Zaterdag start het vervolg van de veldcompetitie. Good Luck 2 start in Middelburg tegen ONDO 2 en Good Luck 1 reist af naar Yerseke om het op te nemen tegen Volharding 1.