Wedstrijden > Zevenbergen MW - Good Luck MW

Tekst: Maarten Vijfhuize
Foto('s): Daisy Vroegindeweij

Midweek kampioen!

Na 1 gelijkspel en 4 overwinningen kon het midweekteam woensdagavond in en tegen Zevenbergen het kampioenschap binnen halen. Een wat moeizame eerste helft op het natte gras, leidde tot een 4-4 ruststand. Direct na rust kwam Good Luck, gesteund door de meegereisde supporters, op voorsprong. Omdat de doelpuntenproductie daarna stil viel, kon Zevenbergen terug komen tot 6-7. Deze stand stond lang op het bord, maar in de slotfase wist Good Luck de winst veilig stellen. Eindstand 6-9. De minste wedstrijd van het seizoen, maar het kampioenschap is wederom binnen. De spelers ontvingen de rozen van het bestuur en de traditionele kampioensfoto werd gemaakt. Alle wisselspelers en supporters bedankt en tot volgend seizoen!