Wedstrijden > Good Luck 2 - Thor 2

Datum: 31 augustus 2013
Tekst: Adwin Krijger

Uitstekende seizoensstart Good Luck 2

Ook Good Luck 2 kende een uitstekende start van het nieuwe seizoen. Afgelopen zaterdag werd de eerste thuiswedstrijd overtuigend gewonnen van Thor 2 met 12-5.

Het bijna compleet verjongde team begon met vertrouwen na de leuke en leerzame voorbereiding aan deze wedstrijd. Dit resulteerde al snel in een behoorlijk aantal kansen en een 2-0 voorsprong. Het was toen al duidelijk dat Good Luck conditioneel veel sterker was dan de tegenpartij en dat de punten op zeker in Menheerse zouden blijven.

Toch duurde het tot in de laatste minuut van de eerste helft voordat het gaatje werd geslagen. Routinier in het team Thea Melaard maakte de 5-2.

Na rust en een paar wissels verder liep Good Luck gemakkelijk uit naar een 10-4 voorsprong en kwam de winst niet meer in gevaar.

Het mooiste was deze wedstrijd dat de gehele ploeg fris en met veel energie voor elkaar heeft gewerkt. Daarnaast scoorden veel spelers de doelpunten.

Een enorme stimulans voor deze jonge ploeg en ondanks dat er geen doelstellingen zijn bepaald m.b.t. de stand op de ranglijst kijken we uit naar de volgende wedstrijd op 14 september thuis tegen KVK.