Wedstrijden > Movado F2 - Good Luck F

Tekst: Britt Kievit
Foto('s): Britt Kievit

Super resultaat eerste wedstrijd Good Luck F1

Zaterdag 14 september stond de eerste wedstrijd van Good Luck F1 op het programma. Helaas was Job ziek, maar desondanks konden we met 7 kinderen vertrekken naar Dordrecht om een wedstrijd te spelen tegen Movado F2. Iedereen had er heel veel zin in en voor de vier kinderen die voor het eerst een wedstrijd zouden spelen was het ook een beetje spannend. Met nog voor de wedstrijd even kort de belangrijkste korfbalregeltjes doorgenomen te hebben (niet lopen met de bal, verdedigen, waar scoren) startte Lilly, Sanne, Julia en Tomas aan de wedstrijd. Het verdedigen ging goed en af en toe kwamen ze zelfs heel dicht bij de korf. Na 10 minuten waren het Max, Sem, Meerle en Sanne die verder mochten spelen. Vrij snel kwam Meerle vrij voor de korf en scoorde direct, 0-1. In de rust even lekker wat drinken en dan starten aan de tweede helft.

De tweede helft ging in beide vakken ook goed. Helaas scoorde Movado net voor tijd nog een doelpunt waardoor de wedstrijd eindigde op 1-1. Een terechte uitslag gezien de kansen in de wedstrijd en een super prestatie van Good Luck F1 met zoveel jonge spelertjes. Na afloop van de wedstrijd zijn er nog strafworpen genomen en vervolgens zijn we weer met z'n allen vertrokken naar Middelharnis.

Zaterdag 21 september spelen we onze tweede wedstrijd thuis op ons sportcomplex de Oostplaat om 10.00 uur tegen Oranje Zwart/De Hoekse (M) F1, dus kom allen gezellig kijken naar deze leuke korfballertjes.