Wedstrijden > Good Luck F - Oranje Zwart F1

Tekst: Britt Kievit
Foto('s): Britt Kievit

Oranje Zwart F1 maatje te groot voor Good Luck F1

Zaterdag 21 september stond de eerste thuiswedstrijd gepland voor Good Luck F1. Alle acht hadden reuze veel zin in de wedstrijd en stonden te trappelen om hun tweede wedstrijd van dit seizoen te gaan spelen. Al snel bleek in de wedstrijd dat Oranje Zwart F1 al een jaartje ervaring had als team. De bal ging sneller rond en vanaf grote afstanden werd er geschoten. Dit resulteerde in een snelle 0-3. Ondanks het niveauverschil tussen beide ploegen bleef Good Luck F1 heel goed haar best doen en ging Oranje Zwart F1 het wat lastiger krijgen. Zeker verdedigend maakte Good Luck F1 sprongen en resulteerde dit in een stuk minder kansen voor Oranje Zwart F1.

Het was een ware opgave om in de rust even lekker wat te kunnen drinken door alle bijen, maar met wat gewapper konden we toch de tweede helft starten met een slokje ranja. Oranje Zwart F1 bleef goed aanvallen, maar de jonge spelertjes van Good Luck F1 voorkwamen zelfs een aantal keer een paar doelpunten door op tijd te verdedigen, super goed! Doordat de bal sneller werd gespeeld kwam Good Luck F1 dichter bij de korf en wist Job een prachtig afstandsschot te scoren. De scheidsrechter floot af bij een stand van 1-5. Gelukkig is plezier hebben belangrijker dan winnen en plezier hadden we zeker weten! Iedere keer leren we weer wat meer en wellicht winnen we volgende week thuis onze derde wedstrijd tegen VIOS F1 uit Willemstad.