Wedstrijden > Good Luck 2 - TOGO 2

Tekst: Adwin Krijger
Foto('s): André Quak

Goede start Good Luck 2

Ook voor het tweede team van Good Luck was TOGO uit Goes de tegenstander bij de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen. Voorafgaand aan de wedstrijd werden er nieuwe inloopshirts uitgereikt door Hein van Welsenis van 'van Welsenis Projectstoffering' waarvoor natuurlijk onze hartelijke dank!

Nadat de start van de wedstrijd een kwartier was uitgesteld in verband met de grote hoeveelheid water die op het veld stond begon het team goed aan de wedstrijd. Al gauw werd duidelijk dat de teams nu meer aan elkaar gewaagd waren dan in de afgelopen zaalcompetitie want deze wedstrijden werden door Good Luck 2 kansloos met groot verschil verloren.

De gehele eerste helft had Good Luck het betere van het spel. Dit werd op het scorebord eigenlijk te weinig zichtbaar want het verschil bleef beperkt bij rust tot een 4-3 voorsprong.

Na rust hetzelfde beeld TOGO kwam terug en Good Luck scoorde weer. Bij een 6-4 stand waren de bezoekers uit Goes rijp voor de sloop alleen Good Luck miste wat kansjes op de 7-4. Het werd 6-5 terwijl de scheidsrechter zelfs aangaf dat het 6-6 was. Gelukkig konden we de leidsman overtuigen dat dit niet het geval was en bleef de stand in het voordeel van de rood witten.

Een goede wissel van TOGO bracht ons behoorlijk in de problemen en bracht de voorsprong voor TOGO. Ook hier toonde de ploeg veerkracht en knokten we ons terug en maakten we kort voor tijd de gelijkmaker zodat de eindstand werd vastgesteld op 8-8.

Een goede start voor het tweede met een punt waar vooraf geen rekening mee gehouden werd. Een goede prestatie van een team wat hard heeft gewerkt voor en met elkaar om dit resultaat te behalen. Het geeft dan ook zeker vertrouwen voor de toekomst en wellicht dat er volgende week in de uitwedstrijd tegen Blauw Wit in Kloetinge ook weer punten gehaald kunnen worden.