Wedstrijden > Reeuwijk 2 - Good Luck 2

Datum: 20 september 2014
Tekst: Adwin Krijger

Good Luck 2 ten onder in Reeuwijk

Ook voor het tweede team stond afgelopen zaterdag de wedstrijd tegen Reeuwijk 2 op het programma. Reeuwijk 2 bezet de bovenste plaats op de ranglijst met 5 punten uit 3 wedstrijden en Good Luck de derde plaats met 3 punten uit 3 wedstrijden. Om ons in de top van het klassement te handhaven zouden punten dus zeer welkom zijn.

Het was behoorlijk warm op het moment dat de wedstrijd begon al had de tegenstander hier natuurlijk ook last van. Al vanaf het begin van de wedstrijd was Reeuwijk ons de baas, scherper en vooral slimmer met veel druk op de bal lijnen zodat het voor onze jonge ploeg lastig was om de goede oplossingen te zoeken. Veel foute passes en misverstanden waren het gevolg.

Toch konden we de eerste helft redelijk goed bij blijven en stond er een 7-4 score in het voordeel van Reeuwijk. Na rust was het opnieuw Reeuwijk wat als eerste de korf vond en het leek echt gebeurd bij 9-4 maar toch kwamen we nog terug tot 9-6.

Een aantal domme overtredingen en momenten zorgden er uiteindelijk voor dat Reeuwijk toch nog verder uitliep zodat er aan het eind van de wedstrijd een terechte 13-8 op het scorebord stond.

Jammer maar dat hoort nu eenmaal bij een jonge ploeg in opleiding. Met vallen en opstaan wordt ervaring opgedaan waarbij het zeker een feit is dat de ploeg ten opzichte van vorig seizoen een stuk gegroeid is.

We hopen dan ook volgende week in de thuiswedstrijd tegen Gemini uit Gouda de draad weer op te pakken met een goede wedstrijd en punten!