Wedstrijden > Good Luck 1 - HKC 1

Datum: 20 november 2014
Tekst: Marcel Kievit

Good Luck klaar met bekeren

Donderdag 20 november was HKC te gast in de Staver. Dat beide verenigingen deze wedstrijd niet geheel serieus namen was wel duidelijk. HKC stuurde het derde team, wat reserve tweede klasse speelt, om het eerste te sparen en Good Luck had vooraf al ingepland om de jonkies van het tweede veel speelminuten te gunnen, zodat ook spelers van 1 met pijntjes rust gegund werd. Winst was dan ook geen doel, lekker een oefenpotje spelen. En het was een leuke wedstrijd. Na een aftastfase van 10 minuten scoorden beide ploegen om en om. HKC maakte een gaatje net voor rust, 7-9.

In de tweede helft was dit beeld in het begin hetzelfde, maar daarna kroop HKC verder weg met een aantal fraaie afstandschoten. De arbiter floot af bij 11-17. Het publiek heeft in ieder geval een leuk potje korfbal gezien en onze jonge spelers hebben weer belangrijke meters in de benen. Op naar morgen, want dan is Olympia uit Spijkenisse te gast.