Activiteiten > Bedrijventoernooi

Datum: 18 juni 2005

ASH carrosserie wint 17e bedrijventoernooi

Middelharnis, zaterdag 18 juni jl. organiseerde korfbalvereniging Good-Luck voor de 17e keer haar bedrijvenkorfbaltoernooi. Op het Van der Vinden vastgoed veld, het WEA-Deltaland veld, het Tuinderij Vers veld en het Loodgietersbedrijf Rijmi veld streden net als vorig jaar 17 teams om de eerste plaats en daarbij een vermelding op de wisseltrofee. Ook werd er dit jaar weer gestreden om de Fair Play wissel bokaal.

Om 10.00 uur werd het startsein gegeven. ’s-Morgens werden de poulewedstrijden gespeeld. In poule A streden het ISGO, van Groningen Sloopwerken, Rabobank Middelharnis, Loodgietersbedrijf Rijmi en Zwapex afdichtingstechnieken om de eerste plaats. In poule B waren dat ASH Carrosserie, C-1000 /2, Partitio GSTL en Stichting Zuidwester. In poule C streden Brasserie Adam, debutant Boeter Bouwbedrijf, Hans Meijer Advies en Tuugie.nl om de hoogste plaats in de poule. In de laatste poule ging de strijd tussen C-1000 /1, Fleuren Compost, Rabobank Flakkee-Oost en WEA Deltaland.

’s-Middags werden de kruisfinales gespeeld waarbij uiteindelijk de nummers 17 tot en met nummer 1 van het hele toernooi konden worden bepaald. In de wedstrijd om de derde en vierde plaats stond de ploeg van Rabobank Middelharnis tegen het team van Brasserie Adam. Rabobank Middelharnis kwam als winnaar uit de strijd.

De wedstrijd om de eerste en tweede plaats ging tussen het team van Fleuren Compost dat vorig jaar nog als één na laatste was geëindigd en een ploeg met oud korfballers en ouders gesponsord door ASH Carrosserie. Na een spannende en gelijkopgaande strijd was de einduitslag van de finalewedstrijd 2-2 en moesten strafworpen uitmaken wie er met de wisselbeker naar huis mocht. Uiteindelijk won ASH carrosserie met 3-2 deze strafworpenreeks en hiermee de 1ste prijs.

Het team van Zwapex afdichtingtechnieken werd door de scheidsrechters aangewezen als de winnaar van de FAIR PLAY-cup. Het toernooi werd om 16.00 uur afgesloten met een gezamenlijke barbecue. De organisatie kan terug zien op een sportieve, geslaagde en gezellige dag. Wilt u een kleine sfeerimpressie zien van deze dag, bekijk dan de foto's hieronder.

De volledige uitslag was als volgt:

1. ASH Carrosserie
2. Fleuren Compost