Activiteiten > Schottoernooi jeugd

Tekst: Agnes Boeter
Foto('s): Agnes Boeter

Zonnig Hans Meijer schottoernooi 2015

Onder hele mooie weersomstandigheden is het schottoernooi voor de jeugd op woensdag 3 juni, wat wederom door Hans Meijer mede mogelijk werd gemaakt, succesvol verlopen. Bijna alle jeugdleden kwamen naar onze accommodatie om uit te vechten wie de beste schutter van het team is.

's Middags was de jongste jeugd eerst aan de beurt. Om 15.00 uur begon iedereen fanatiek aan deze afsluiting van het seizoen. Om 18.00 uur werd er door iedereen lekker een patatje met een snack gegeten, mede mogelijk gemaakt door Happen bij Kruik, waarvoor onze dank. Daarna begonnen de C1, B1 en A1 aan hun deel van het toernooi. Leuk om te noemen is dat vooral bij de F1 het heel spannend was omdat er drie kinderen eindigden met hetzelfde aantal doelpunten. Deze kinderen hebben via 5 minuten schieten bepaald wie er met de 1e, 2e en 3e prijs naar huis ging. Ook bij de A1 was het spannend, er zat maar één doelpunt verschil tussen Rowan en Brian.

De prijzen zijn als volgt verdeeld:

Er werden ook door Emago twee wisselbekers ter beschikking gesteld. Één voor de beste schutter van de middag en één voor de beste van de avond. Deze bekers zijn gewonnen door Nathalie de Ruiter en Rowan Hullegie.

We willen Hans Meijer nogmaals bedanken voor het sponsoren en Jacco de Vos bedanken voor het maken van het speelschema en het bijhouden van de uitslagen. En natuurlijk de andere vrijwilligers, waaronder vele ouders voor het tellen van de punten. Zonder vrijwilligers zou dit toernooi niet doorgaan. Voor meer foto's van het toernooi kunt u terecht op onze website www.kvgoodluck.nl.