Activiteiten > Havendag

Tekst: Britt Kievit
Foto('s): Britt Kievit

Eén groot spektakel! Menheerse Havendag 2015

Ook in 2015 werden de Menheerse havendagen weer groots gevierd. Met zo'n 30 historische schepen in de haven, een muziekprogramma, streekmarkt, watershow, amusement en veel op het gebied van sport, was deze dag wederom een groot succes.

Korfbalvereniging Good Luck was ook aanwezig op dit festijn. Op het plein gelegen nabij de Wilhelminabrug was een waar 'Sportplein' gerealiseerd, waarbij verschillende sportverenigingen zichzelf presenteerde. Naast de informatiekraam van K.V. Good Luck was er ook de mogelijkheid om deel te nemen aan een drietal spellen, te weten 'Diep in het glaasje kijken', 'Stoelen doppendans' en voor de meeste wel bekend het 'Euro schieten'. De gehele dag werd er fanatiek deelgenomen aan de spellen en werd er informatie verschaft aan geïnteresseerde.

Om 14.00 uur stond er een demonstratiewedstrijd gepland. Onder de aanwezigheid van veel publiek, heeft Good Luck F haar talenten geshowd. Zo weet nu iedereen dat deze kinderen goed kunnen gooien en vangen, veel kunnen scoren en heel fanatiek zijn wanneer zij een wedstrijd korfballen.

Namens Good Luck willen wij alle vrijwilligers die deze dag hebben geholpen, enorm bedanken voor hun inzet en enthousiasme. Het was zeker een succes!