Activiteiten > Schoolkorfbal

Tekst: Agnes Boeter
Foto('s): Agnes Boeter

Het 39e Hans Meijer schoolkorfbaltoernooi

We kunnen dit jaar weer terug kijken op een geslaagd schoolkorfbaltoernooi. De scholen die deelnamen waren de Bosseschool, de Daltonsschool, de Groen van Prinstererschool, CBS de Hoeksteen, de J.C. van Gent, Het Kompas, SMDB De Regenboog en de School met de Bijbel. In totaal kwamen er 350 kinderen in actie. Wederom werd dit toernooi gesponsord door Hans Meijer advies waarvoor onze hartelijke dank.

Het opbouwen begon woensdagochtend 23 september nat, bij het begin van het toernooi was er nog wat miezerregen maar daarna werd het toernooi gelukkig met droog weer voortgezet. De wedstrijden waren leuk om te zien, er werd fanatiek gespeeld. Na een leuke en vooral spannende middag vond om 17.15 uur de prijsuitreiking plaats. In de meeste poules werden er twee prijzen weggegeven. De heer Hans Meijer was aanwezig bij de prijsuitreiking en heeft de prachtige bekers uitgereikt aan de kinderen!

De uitslagen waren als volgt:
Poule A groep 7-8 1e prijs Bosseschool 7 en 2e prijs Bosseschool 4.
Poule B groep 7-8 1e prijs JC van Gent 4 en 2e prijs Groen van Prinstererschool.
Poule C groep 7+8 1e prijs J.C. van Gent 3 en 2e prijs CBS de Hoeksteen.
Poule D groep 5+6 1e prijs J.C. van Gent 1 en 2e prijs School met de Bijbel.
Poule E groep 5+6 1e prijs J.C. van Gent 2 en 2e prijs Bosseschool 3.

Mede door de inzet van vele vrijwilligers heeft Good Luck wederom een succesvol toernooi georganiseerd. Aan het eind van de dag hebben alle vrijwilligers genoten van een heerlijk patatje met snack, gesponsord door de Snackerij. Korfbalvereniging Good Luck wil alle scheidsrechters en uiteraard alle andere vrijwilligers ontzettend bedanken voor hun inzet. Bekijk voor een sfeerimpressie de foto's op onze website. Volgend jaar een jubileum editie!