Activiteiten > Open mixtoernooi

Datum: 20 augustus 2016
Tekst: Dirk Jansen

8e mixtoernooi 20 augustus 2016 Jeu de Boules

Op zaterdag 20 augustus is er weer het jaarlijkse open mix toernooi jeu de boules van "Bonne Chance" in Middelharnis gespeeld op de banen bij KV Good Luck.

Deelnemers van dit toernooi kwamen uit Melissant "Les boules de la chevre", Ouddorp "LTC", Nieuwenhoorn "Jeu de Woeles", Puttershoek "De Ijsboulers", Middelharnis "Bonne Chance" en nog een aantal vrije inschrijvingen met zelfs spelers uit De Lier. Er waren totaal 48 deelnemers die totaal 4 rondes moesten spelen. Dit jaar kwam de wisselbeker die in bezit was van Aren Visbeen speler van "Les boules de la chevre" uit Melissant weer terug naar Middelharnis. Djim van Houten van jeu de boules "Bonne Chance" uit Middelharnis won met veel moeite de 1e prijs.

Er waren 3 winnaars met 4 gewonnen wedstrijden de 3e plaats Aren Visbeen 22 punten, de 2e plaats Kees Huizer 31 punten en de winnaar dus een 1e plaats voor Djim van Houten met 32 punten, dus de wisselbeker kwam weer terug naar Middelharnis. Aan deze uitslagen zien we dat er best wel onderlinge spanning was want bij aanvang van de 4e wedstrijd waren er nog 5 deelnemers met 3 gewonnen wedstrijden dus ook 5 deelnemers met de kans op een eerste plaats.

Heeft U ook interesse om eens een balletje te gooien? Neem dan contact op met D. Jansen tel: 0187-483053 of 06-20628750 of kom eens kijken op onze speeldagen dinsdagavond 19.00 uur of vrijdagmiddag 13.30 uur op de banen bij Good Luck aan de Oostplaatseweg in Middelharnis (tegenover De Jonge Spartaan).