Activiteiten > Schoolkorfbal

Tekst: Clarinda van Vugt
Foto('s): Irene van Peperstraten

Schoolkorfbal 2016

Woensdagmiddag 21 september: een stralende zon, sportieve kinderen en een jubileum editie van het schoolkorfbal hebben gezorgd voor een onvergetelijke middag bij korfbalvereniging Good Luck.

Sponsor Hans Meijer opende het toernooi, waarna de strijd om het kampioenschap los barstte. Op het toernooi kwamen diverse scholen in actie met leerlingen uit groep 3 t/m 8.

Alle leerlingen gingen voor de felbegeerde glimmende bekers die zij konden winnen. De leerlingen hebben allemaal erg hun best gedaan en fanatiek gestreden. Ook is er erg sportief gestreden!

In het kader van de 40e editie had het toernooi dit jaar een extra feestelijk tintje. Zo konden alle kinderen een balletje mee gooien bij de jeu de boules afdeling, zich laten schminken of een prachtig figuur laten maken door de ballonnenman.

Vanwege deze speciale editie, was er ook een wedstrijd voor de klas met het mooiste spandoek. Al deze vrolijke, kleurrijke spandoeken zorgden voor een feestelijke sfeer! Om de dag compleet te maken hebben de kinderen, na luid aftellen, rode en witte ballonnen opgelaten. En met het oplaten van ballonnen vragen wij ons nieuwsgierig af: welke ballon komt het verste?!

De organiserende korfbalvereniging Good Luck kijkt met trots terug op een geslaagd toernooi en feliciteert de kampioenen!