Activiteiten > Rabo-schoolkorfbal

Datum: 20 september 2006

Rabo-schoolkorfbal

Eindelijk was het zover op 20 september 2006: het 30ste schoolkorfbaltoernooi, georganiseerd door korfbalvereniging Good Luck te Middelharnis.

Dit jaar hebben 41 ploegen van diverse scholen uit de dorpen Middelharnis, Melissant, Nieuwe-Tonge en Stad a/h Haringvliet zich aangemeld. Dit betekende dat er ongeveer 450 kinderen op het sportcomplex een zeer gezellige, drukke en sportieve middag beleefden.

De middag werd om 13.00 uur geopend en de eerste wedstrijden gingen van start onder een stralende zon! Na vele spannende en gezellige wedstrijden, kwam de heer W. Vollering van de Rabobank Goeree Overflakkee om 17.15 uur de prijzen uitreiken. Daarbij kregen de kinderen ook nog een snoepzak mee, met een uitnodiging om eens een keer te komen trainen bij korfbalvereniging Good Luck.

Graag wil de organisatie de EHBO en verder iedereen hartelijk bedanken die, op wat voor manier dan ook, meegeholpen heeft. Tevens wil de organisatie de sponsor Rabobank Goeree Overflakkee bedanken, die deze dag mogelijk gemaakt heeft.

We zien de scholen graag volgend jaar weer terug!

Bijlagen