Activiteiten > Training F'jes

Tekst: Irene van Peperstraten
Foto('s): Irene van Peperstraten

Training F'jes

En daar zijn we weer, deze keer geen verslag van een wedstrijd, maar van de training. Nee, geen gewone training, we hebben deze keer niet hard gelopen of overgegooid, zelfs korfschieten hebben we niet geoefend, nee op deze laatste training van het veldseizoen, zijn we lekker binnen gebleven.

Eerst hebben we met zijn allen een hele mooie plaat gemaakt, samen hebben we hem ingekleurd en versierd. Als je nog in het clubhuis komt, dan kan je hem zien hangen. Of anders hier op de website, want we hebben ook foto's gemaakt.

Na het kleuren, hebben we eerst nog wat gedronken en gesnoept. Ook was er tijd om in ons eigen boekje te kleuren of een spelletje te doen. Als laatste hebben we nog met z'n allen Twister gespeeld. Hoe dat ging kan je ook zien op de foto's.

Tot in de zaal!