Activiteiten > Finaledag WK Ahoy'

Datum: 9 november 2003

Finaledag WK Ahoy'

Zondag 9 november vond in Ahoy' Rotterdam de finaledag van het WK 2003 plaats. Circa 25 personen van Good Luck hebben het spektakel van dichtbij meegemaakt. Het begon om 9.30 uur voor de 7e en 8e plaats, vervolgens werden de plaatsen, 5 en 6, 3 en 4 en tenslotte de traditionele finale tussen Nederland en België afgewerkt. Voor het eerst in de geschiedenis van het korfbal is een wedstrijd geheel live op TV geweest. De NOS zond het duel Nederland-België rechtstreeks uit en vele korfballers konden dan ook vanaf de bank de finale bekijken. Nederland won de finale uiteindelijk ruim met 22-9. Onder andere op de foto’s 7, 12 en 30 zijn leden van Good Luck te vinden. Voor degene die zelf aanwezig waren, is het misschien makkelijk zichzelf te herkennen. Voor anderen is het echter even zoeken naar bekenden van de club. Veel zoek- en kijkplezier!