Activiteiten > Bedrijventoernooi

Tekst: Elly Quak
Foto('s): André Quak

Stini Quak winnaar jeu de boules toernooi 2010

Middelharnis, voor de tweede keer werd gelijktijdig met het jaarlijkse bedrijventoernooi bij korfbalvereniging Good Luck ook een jeu de boules toernooi georganiseerd. Sinds twee jaar beschikt Good Luck over vier jeu de boules banen en inmiddels hebben ze al twintig actieve leden. Good Luck verhuist in augustus naar het nieuwe sportcomplex aan de Oostplaatseweg en zal daar de beschikking krijgen over zes nieuwe en professioneel aangelegde banen.

In twee poules werd door zestien deelnemers gestreden om de hoogste plaats. Op het scherpst van de snede werd er gespeeld en soms konden er verrassende uitslagen worden genoteerd. De winnares van vorig jaar, Ria Jansen haalde de finale dit jaar niet. Dirk Jansen was de nummer één in poule A. In de finale moest hij aantreden tegen de nummer één van poule B, Stini Quak, de nummer twee van het vorige jaar.

Om ongeveer half vier begonnen Dirk en Stini aan hun finale. Dirk begon goed en nam een voorsprong. Stini zette echter een eindsprint in en uiteindelijk wist zij de finale met een miniem verschil van twee punten te winnen van Dirk.

Bijlagen