Activiteiten > Hans Meijer Advies schottoernooi jeugd

Tekst: Erika Schouten
Foto('s): Jikke van Herk

Hans Meijer Advies schottoernooi jeugd

Op woensdag 8 juni werd alweer de laatste jeugdactiviteit van het seizoen 2010-2011 gehouden, behalve het tentenkamp natuurlijk nog. Het gebruikelijke Hans Meijer Advies schottoernooi voor alle jeugdleden stond op het program. Terwijl we alle palen aan het neerzetten waren brak de zon door en heeft zich de hele dag laten zien. Alleen de wind was erg lastig, maar gelukkig had iedereen daar last van. We raken er zachtjes aan gewend.

In de middag waren de F en E teams druk in de weer en werd er lustig op los gescoord ,na de prijsuitreiking om 18.00 uur werd het pas echt druk toen ook de D,C en B teams arriveerden. Met zo'n 100 man werd er lekker gesmuld van de patatjes met snack van Happen bij Kruik. Iedereen had een plekje gevonden op het terras, wel goed je bord en beker vast houden anders waaide alles weg maar daar waren de kokmeeuwen weer blij mee.

Na het ijsje bleven de oudere teams over om hun wedstrijdjes te spelen en om 21.30 uur kon iedereen na een spannende prijsuitreiking weer voldaan naar huis.

Vanaf hier iedereen bedankt voor de supergezellige dag, alle papa's, mama's, opa's en oma's die al die doelpunten hebben geteld, mee hebben geholpen om alles neer te zetten maar ook weer op te ruimen en om 100 mensen binnen 10 minuten een lekker bord met eten en drinken te serveren. Maar natuurlijk ook Hans Meijer Advies die deze dag weer mogelijk heeft gemaakt. Het liep weer als een trein. Bedankt allemaal, hele fijne vakantie en tot in augustus ergens.