Activiteiten > Bedrijventoernooi

Tekst: Liesbeth Los
Foto('s): Liesbeth Los

Hypotheek Middelharnis winnaar 23e bedrijventoernooi

Middelharnis, zaterdag 25 juni j.l. organiseerde Good Luck haar 23e bedrijventoernooi. Dit jaar voor het eerst op het nieuwe sportcomplex aan de Oostplaatseweg te Middelharnis. Helaas zat het weer niet mee deze dag. 's Morgens met het opzetten regende het al en het zag er niet zo goed uit voor de hele dag.

Dit jaar streden de volgende 10 teams om de beker; De Vogel Adviesgroep, Hypotheek Middelharnis, Loodgietersbedrijf Rijmi, Van Welsenis Projectstoffering, Webego, Dero, Elcee, Hans Meijer Advies, InbalansmetMiranda.nl en St. Sopogo. Deze teams waren verdeeld over twee poules en speelde elk team 4 wedstrijden.

De winnaars van de poules, te weten; Hypotheek Middelharnis en Dero streden rond 15.00 uur om de titel. Na een speeltijd van 20 minuten stond er een stand van 0-0 op het scorebord. Nog geen winnaar dus.... Er werd verlengd met 5 minuten. En jawel, er werd gescoord door Hypotheek Middelharnis, 1-0. De 5 minuten extra tijd werden uitgespeeld en kon Hypotheek Middelharnis om de wisselbeker!

Ook dit jaar werd de fairplay beker weer uitgereikt. Het team van Van Welsenis was door de scheidsrechters als de meest faire ploeg uitgeroepen. En mochten zij de fairplay beker mee naar huis nemen.

Het was inmiddels gelukkig droog geworden, zodat toch de barbecue aan gestoken kon worden en men heerlijk kon genieten van een lekker hapje en een drankje.

We willen alle vrijwilligers en de navolgende sponsoren bedanken voor het mogelijk maken van deze dag;
Renault Koese
De Vogel Adviesgroep
Knops BV
Peet the Flowerman
Le Pinocchio Pizzaria
ASGO
InbalansmetMiranda
Hans Meijer Advies
Hypotheek Middelharnis
Loodgietesbedrijf Rijmi

Volgend jaar hopen we de deelnemende teams weer terug te zien, en wel op 16 juni 2012.

Met sportieve groet,

De organisatie