Activiteiten > Training jeugdselectie

Datum: 28 september 2011

Eerste training jeugdselectie Good Luck

Op woensdag 28 september 2011 is Good Luck gestart met extra trainingen voor talentvolle, enthousiaste en gedreven jeugdspelers uit de A, B en C-jeugd.

Onder leiding van Marcel Kievit, trainer / coach van de selectie van Good Luck, krijgen deze jonge korfballers om de drie weken extra vaardigheden bijgeleerd. Twee selectiespelers zullen Marcel roulerend assisteren, zodat de jeugdspelers in een uur tijd veel aandacht krijgen. Op deze wijze wil de club de jeugd extra stimuleren en meer kwaliteit bijbrengen. Deze jeugdspelers nemen deze vaardigheden mee naar hun eigen ploegje en kunnen de medespelers versterken. Uiteraard is deze extra training vrijwillig, maar niet vrijblijvend. De jeugdspelers moeten bij de eigen ploeg ook de inzet, motivatie en talent blijven vasthouden of ontwikkelen om deel uit te kunnen blijven maken van deze jeugdselectie. De huidige groep is samengesteld door de trainers van de A, B en C-jeugdploegen, de Technische Commissie en de selectietrainer. De samenstelling van de jeugdselectie staat dan ook niet vast. Doorlopend wordt bekeken en overlegd welke jeugdspelers nog meer in aanmerking kunnen komen om bij de jeugdselectie aan te sluiten of door diverse omstandigheden (tijdelijk) niet meer in aanmerking kunnen komen voor de jeugdselectie. Dus, wil jij ook deel uitmaken van deze groep, laat het zien tijdens trainingen en wedstrijden en je wordt vanzelf gevraagd!

Tijdens de eerste training waren de volgende personen aanwezig: Sven Schouten, Yorick Huizer, Eelco van der Sluijs, Anneleen Kolijn, Lenny de Rover, Indy Broekman, Maaike van Welsenis, Jacintha van Peperstraten, Gerdine de Leeuw, Rosanne de Bakker, Frederique Abbas, Chantel Anemaat en Anouk Krijger.