Activiteiten > Verse friet met saté

Tekst: Ingmar Adam
Foto('s): Ingmar Adam

Helden

Ken je dat gevoel...? Dat gevoel nadat je een spannende film hebt gezien of een mooi boek hebt gelezen... Dat gevoel van 'Wat zou het leuk zijn, als ik die held uit de film of het boek kende'... Meestal wordt dat gevoel helaas gevolgd door een gevoel van teleurstelling, omdat je tot de ontdekking komt dat je eigenlijk geen echte helden kent... Als je dat denkt vergis je je! Iedereen kan een held zijn! Je vader, omdat hij de ketting van je fiets er weer op legt... Je moeder, omdat ze je broek op tijd heeft gewassen voor dat feestje... Of je buurman, omdat hij er wél aan heeft gedacht om je container buiten te zetten...

Wij, van korfbalvereniging Good Luck, hadden er afgelopen zaterdag maar liefst 4 in ons midden!! Vier kanjers die keihard hebben gewerkt om de eerste 'super Saturday', waarop alle senioren teams thuis spelen, tot een daverend succes te maken!

De nieuwe kantine-commissie heeft voor dit veldseizoen de plannen opgevat om iedere 'super-Saturday' een speciale maaltijd in de kantine aan te bieden. Deze zaterdag werd er afgetrapt met saté met verse friet. De aardappels voor de verse patatten zijn door Anja gesneden en voorgebakken. (Tel ik daar een vijfde held?!) Deze lekkernij werd voor een bescheiden prijs aangeboden en vond gretig aftrek onder de spelers en supporters van Good Luck. De maaltijden zorgden er, samen met wat andere kleine aanpassingen in het kantine-assortiment, voor dat het tot laat onrustig bleef in de kantine aan de Oostplaatseweg.

Op zaterdag 28 april is de volgende 'super-Saturday'. We hopen dat het succes van de eerste keer zijn werk doet en dat we nog eens zo'n geweldige dag mogen beleven! Houd de site en de flyers in de kantine in de gaten om te weten wat er volgende keer op het menu staat.

Voor nu:
Ronald, Dineke, Petra, Yorick, Anja en alle mensen 'buiten beeld' ontzettend bedankt voor jullie inzet!

Wil jij ook een held zijn?
Meld je dan aan bij de kantine-commissie. Helpende handen bij de voorbereidingen en in de kantine zijn van harte welkom.

Heb je een goed idee of een tip?
Stuur een mail naar kantine@kvgoodluck.nl

Wil je een held in actie zien?
Kom dan zaterdag 28 april naar de kantine van korfbalvereniging Good Luck!

Tot de 28e!
De kantine-commissie

Foto: v.l.n.r. Ronald, Dineke, Petra en Yorick.