Activiteiten > Regiotoernooi jeugdselectie

Tekst: Irene van Peperstraten
Foto('s): Irene van Peperstraten

Regiotoernooi jeugdselectie

Zaterdag 23 juni mocht Good Luck ruimte bieden aan jeugdselectie B van de regio Zuid West. 5 teams met hun begeleiding en supporters waren aanwezig op ons complex en hebben die dag een aantal leuke wedstrijden gespeeld. Alle supporters en bezoekers hebben een aantal hele leuke wedstrijden kunnen zien. De ochtend begon een klein beetje rommelig, maar door de inzet van de kantinecommissie, Harm en een aantal enthousiaste vrijwilligers werd dat snel weer recht getrokken. Voor de rest verliep het toernooi eigenlijk buitengewoon soepel, het speelschema is niet uitgelopen, de EHBO heeft niet te doen gehad en de lunchpakketten die de kantinecommissie had voorbereid samen met de dames en heren van de kantinedienst waren een groot succes.

Aan het eind van de dag kon de volgende eindstand worden opgetekend;

1. Alblasserwaard
2. Gouda
3. Zeeland
4. Rotterdam Noord
5. Zuid Hollandse Eilanden

De winnaars hebben ter plekke nog kunnen genieten van een heerlijke slagroomtaart, en voor de nummers 2 en 3 was er cake. Ook de rest ging niet met helemaal lege handen naar huis want aan het einde van de dag was er voor iedereen een "bewijs van deelname" met daarop een foto van het eigen team.

Al met al kijken we als Good Luck zijnde terug op een geslaagde dag, met mooi weer en wedstrijden van een niveau dat we bij Good Luck niet vaak zien.

Namens het bestuur wil ik iedereen die heeft meegeholpen heel hartelijk bedanken, mede door jullie inzet was dit toernooi een succes!