Activiteiten > Schottoernooi

Tekst: Agnes Boeter
Foto('s): Agnes Boeter

Hans Meijer Advies individueel jeugdschottoernooi Good Luck wederom een succes

Onder het genot van een zonnetje en met een aardig briesje is woensdag 13 juni het schottoernooi voor de jeugd van Good Luck gehouden. Dit toernooi wordt al jaren door Hans Meijer Advies mogelijk gemaakt en ook dit jaar was dit het geval. Het toernooi is voor alle jeugdleden de afsluiting van het seizoen, na dit toernooi kan iedereen gaan genieten van een zomervakantie en dan begint komende augustus het nieuwe seizoen 2012/2013. Het toernooi begon met de F, E en D jeugd en had een hoog deelnemersaantal van 40. Om half 6 was de prijsuitreiking en om 6 uur werd er door alle deelnemers en hulpouders gezamenlijk gegeten en 's avonds was het toernooi voor de oudere jeugd de C, B en A jeugd. Dit avondtoernooi werd heel snel gespeeld zodat iedereen op tijd klaar was voor de voetbal wedstrijd Nederland - Duitsland.Het hoogst aantal doelpunten van de middag werd gemaakt Rianne de Bruin met 50 doelpunten in 9 wedstrijden en in de avond door Frederique Abbas en Lisanne Versaevel beide hadden 55 doelpunten in 7 wedstrijden.

Alle ouders die op wat voor manier dan ook meegeholpen hebben, bedankt en vooral Hans Meijer bedankt voor het wederom mogelijk maken van deze dag. Speciale dank voor Jacco de Vos die een heel mooi schema in elkaar heeft gezet en de telling van de punten heel soepel heeft laten verlopen.