Activiteiten > Jeu de boules

Tekst: Dirk Jansen
Foto('s): Bram van Tigchelen

Jeu de boules prijsuitreiking op 20 november

Op 20 november was de afsluiting van de jaarlijkse club-kampioenschappen. Dit was het derde jaar dat er gestreden werd voor de titel van beste speler van het jaar. Gedurende 8 dinsdagavonden werd er gespeeld door 22 spelers, die allemaal eenmaal tegen elkaar moesten spelen dus in totaal 231 wedstrijden. De derde plaats was voor Bram van Tigchelen met 15 gewonnen wedstrijden (+62 punten). De tweede plaats voor Piet Sprong met 16 gewonnen wedstrijden (+56 punten). En op de eerste plaats eindigde Lau Minheere met 17 gewonnen wedstrijden (+102 punten). De mooie prijzen werden geschonken door de PLUS MARKT uit Middelharnis. Verder een beker als eerste prijs en natuurlijk een wisselbeker voor Lau Minheere. Tot slot werd deze avond gezellig afgesloten met een hapje en een drankje.