Activiteiten > Gezellige avond Staver

Tekst: Marcel Kievit
Foto('s): Britt Kievit

Geslaagd avondje Staver!

Maandag 30 december was recreatiecentrum De Staver (die het volledig ter beschikking stelde) het domein van de Senioren en de B-jeugd van Good Luck. Om 17.00 uur verzamelde iedereen zich in de sporthal en werd alles in gereedheid gebracht. Om 18.00 uur werd er een warm- en koudbuffet aangeboden en vervolgens gingen alle deelnemers om 19.00 uur richting de sporthal om een minitoernooi met beachkorfbal en minivoetbal af te werken. Allereerst werden de ploegen volgens onderstaand schema ingedeeld.

Team ATeam BTeam CTeam DTeam ETeam F
Hans P.IngmarYorickMarcelEelcoDjoel
SvenKeesWimBrain K.JeroenMaarten
Brian D.Hans W.TygoGlennJochemRoan
ChantelMaaikeAnoukFrederiqueLotteSanne
LisanneMargaPetraMarjonBrittEvelien
ChayenneMandyMadeliefManonSophieAndre
AdwinAnne
Scheidsrechters: Peter, Ivo, Rianne, Adwin, Britt en Marcel

Er werd in twee poules gespeeld en een gewonnen korfbalwedstrijd telde voor 3 punten mee en een gewonnen voetbalwedstrijd voor 2 punten. Gelijkspelen leverde uiteraard in beide gevallen 1 punt op. Nadat iedereen drie wedstrijden had gespeeld volgden de kruisfinales. Hieronder staat het eindresultaat.
TeamPositie
E1
F5
B6
Na de finale trok de hele groep rond 20.30 uur richting het zwembad om zich daar 1,5 uur te vermaken. Leuk om het hele zwembad voor jezelf te hebben! Tenslotte werd er na afloop nog geborreld tot in de late uurtjes. Het is een gezellige en geslaagde avond geweest. Wie weet kunnen we er een traditie van maken of zelfs uitbreiden en andere verenigingen uitnodigen. Uiteraard wordt De Staver ontzettend bedankt voor het buffet en het beschikbaar stellen van de zaal en het zwembad.