Activiteiten > Zaalfinale

Tekst: Alisha Goeman
Foto('s): Kirsten Jongejan

Speelsters E1 in erehaag bij zaalfinale

Wij zijn naar de korfbalfinale geweest in de Ahoy want we hadden een plaatsje in de erehaag gewonnen.

Het was heel erg leuk en gezellig. Een uur voor de wedstrijd werden we opgehaald door Riko Kruit, we kregen van hem een wit korfbalfinale t-shirt en een zwart rokje wat we beiden na afloop mochten houden. In de finalewedstrijd speelden PKC tegen TOP, wij waren voor TOP en mochten ook de rode vlag van TOP dragen.

Eindelijk was het zover, we mochten vanuit de catacombe het veld oplopen, dat was erg indrukwekkend want er zaten ruim 8000 mensen!! Alle spelers liepen onder de vlaggen door, daarna begon de wedstrijd en het was heel spannend, de eindstand was 20 doelpunten voor PKC en 21 doelpunten voor onze favoriet TOP die dus kampioen werd.

Wij vonden het supergaaf om dit mee te mogen maken!!

Groetjes Alisha Goeman en Kirsten Jongejan uit de E1

(Voor degenen die ons niet kennen, wij staan in de erehaag helemaal rechts , het verste bij de ingang van de zaal vandaan en hebben een wit t-shirt aan)