Nieuws > Ranglijst Good Luck 1 - spelers is up-to-date!

UPDATE: 14 oktober 2012, 22:34

Hierbij weer een update van de Ranglijst t/m 14 oktober 2012. Twee nieuwe gezichten, Daisy en Dennis.

We moesten er even op wachten, maar eindelijk is het zover. We zijn plots drie seizoenen verder. De Ranglijst is up-to-date, dat wil zeggen; bijgewerkt t/m 31 augustus 2012.

De lijst zal vanaf nu maandelijks worden bijgewerkt. In de top is qua positionering niet zo veel veranderd, maar wel opmerkelijk is te zien hoeveel "nieuwkomers" er zijn bijgekomen. In totaal hebben er ooit 126 mensen in het vlaggenschip van Good Luck gespeeld. Even de nieuwkomers op een rijtje voor het gemak:

Sommige van deze spelers hebben direct een behoorlijk aantal wedstrijden achter hun naam staan. De jonkies van enkele seizoenen geleden nestelen zich nu tussen de "oude garde". Ook halen enkele personen met veel invalbeurten inmiddels een respectabel aantal. Hopelijk worden deze aantallen de komende jaren flink uitgebreid, zowel het aantal personen als het aantal wedstrijden.