Nieuws > Good Luck 1 & 2 "verliezen" punt

30 januari 2005, 13:50

Op 29 januari stond er voor zowel Good Luck 1 als Good Luck 2 een moeilijke uitwedstrijd op het programma. Beide ploegen startten de wedstrijd als underdog, maar deden niet onder voor hun tegenstander. Good Luck 1 bleef steeds in de buurt bij Fiks en liep in de tweede helft weg van de ploeg uit Oegstgeest. Bij de tussenstand van 12 - 15 viel het belangrijke doelpunt echter niet en kwam Fiks weer terug in de wedstrijd. Eindstand 17 - 17 . Good Luck 2 speelde uit bij NIO en was daar de betere ploeg. Helaas werd een 7 - 9 tussenstand vlak voor tijd verspeeld en werd men de morele verliezer van de avond. Good Luck 3 had geen schijn van kans bij koploper Nieuwerkerk 5 en verloor met 23 - 5. De B-meiden en de C’s deden het een stuk beter. Zij wonnen allebei, de C’s met maar liefst 10 - 0. De F’tjes verloren ruim bij DSO en Good Luck W speelde gelijk tegen Emergo.