Nieuws > Vier debutanten op Ranglijst Good Luck 1-spelers

4 november 2013, 21:57

De ranglijst is bijgewerkt t/m 31 oktober 2013. In de maand oktober hebben vier nieuwe, jonge spelers het rood-wit van het vlaggenschip van Good Luck gedragen.

In de thuiswedstrijd tegen Melmac debuteerden Maaike van Welsenis en Frederique Abbas. In de uitwedstrijd tegen Stormvogels kwamen Kees van Winssen en Anouk Krijger het veld in. We hopen natuurlijk allemaal van harte dat deze spelers er nog vele "caps" bij zullen spelen. Verder is het goed om te zien dat een groot deel van de huidige selectiespelers zich momenteel in de Top 50 van de ranglijst bevinden. Enkelen nestelen zich langzamerhand al in de Top 25. Inmiddels hebben er al 134 verschillende mensen in het eerste van Good Luck gespeeld.