Nieuws > Rowan Hullegie in Ranglijst Good Luck 1-spelers

12 oktober 2015, 19:48

De Ranglijst is weer bijgewerkt, te weten tot en met 30 september 2015. In augustus en september heeft Good Luck 1 vijf wedstrijden gespeeld.

Jeroen Kars ging voorbij de 250 wedstrijden, een mooie mijlpaal! Chantel Anemaat klom door haar basisplaats op het veld van de 78e naar de 73e plaats op de ranglijst. Samantha de Vos keerde terug in de selectie (Good Luck 2), maar door vele invalbeurten heeft ze haar positie in de top 10 toch aardig verstevigd. Tenslotte speelde Djoel Hullegie, vanwege stage in Groningen, slechts twee wedstrijden. We hopen hem in februari weer terug te zien in de rebound. Zijn broertje, Rowan Hullegie, debuteerde op 17-jarige leeftijd met een invalbeurt op een voortreffelijke wijze in de thuiswedstrijd tegen Olympia.