Nieuws > Good Lucky de leeuw en de 6 punten!

10 januari 2016, 15:25

Op zaterdag 9 januari werd het zaalseizoen hervat. Een aantal jeugdteams en Good Luck 1, 2 en 3 kwamen in actie.

Afgelopen vrijdag kwam er een onbekende in GL tenue voorbij op Facebook. Het bleek te gaan om ons nieuwste lid, Good Lucky de leeuw. Al dansend en juichend kwam Good Lucky het veld op. De meiden van de F2, team van de week, waren dol enthousiast en dansten en klapten vrolijk mee met Good Lucky. Good Lucky en de meiden van de F2 hadden de eer om met de spelers van Good Luck 1 het veld op te lopen. Good Lucky gisteren gemist? Niet getreurd, hij zal nog veel vaker bij thuiswedstrijden aanwezig zijn. En als je het vraagt, gaat hij met je op de foto! De meiden van de F2 hebben Good Luck 1 super goed aangemoedigd, ze hadden zelfs trommels en pompons. Super meiden! Als eerste pakte Good Luck 1 de punten door te winnen van KVK. Good Luck 2 versloeg Nikantes en staat daardoor ongeslagen bovenaan. Last but not least, Good Luck 3. Zij namen het op tegen DSO 5, waar ze met 10-8 van wisten te winnen. Een super dag dus voor Good Luck! De uitslagen van alle wedstrijden en de wedstrijdverslagen zijn terug te vinden op de website.