Nieuws > Nieuwe trainer voor Good Luck

5 februari 2016, 08:39

Na een periode van 6 jaar gaan de huidige trainers van de selectie, Marcel, Peter en Adwin stoppen. Het bestuur en technische commissie is al vroeg begonnen met het zoeken naar een opvolger hiervoor. We hebben 3 gesprekken gehad met kandidaten.

Mede namens de technische commissie zijn we als bestuur zeer verheugt dat we voor het seizoen 2016-2017 Arie Muis hebben kunnen strikken als trainer voor de selectie. Arie is momenteel trainer van ZKV uit Zuidland.

In Arie treffen we een ervaren trainer die in de regio Voorne Putten bij diverse verenigingen actief is geweest. Binnenkort zal Arie zich komen voorstellen aan de selectie. Later zal Arie zich verder introduceren binnen de vereniging.

De technische commissie gaat nu druk op zoek naar een trainer/coach voor het 2e. Deze wordt gezocht binnen de eigen vereniging.

Namens het bestuur
Jan de Leeuw,