Nieuws > Arnold Jansen speelt zijn 250e wedstrijd in Good Luck 1

2 oktober 2016, 18:44

De huidige captain van Good Luck 1 speelde begin september zijn 250e wedstrijd in het eerste team van de rood-witten. Op de ranglijst nadert hij de top 10. Jeroen Kars staat voor hem, op de 10e plaats, en heeft 260 wedstrijden gespeeld.

Bijna alle spelers, maar met name de jongere spelers, stegen in deze maand 1 of meerdere plaatsen op de ranglijst. Hoogste stijger was Maaike van Welsenis met drie plaatsen. Melanie van der Valk speelde haar 175e wedstrijd en nadert de top 20, maar raakte vorige week helaas geblesseerd. Hopelijk is ze snel weer hersteld van haar blessure! Djoel Hullegie heeft de drempel van de top 30 in het zicht! En tenslotte stegen zowel Samantha de Vos als Britt Kievit 1 plaats, waardoor ze beiden voorbij Heidi van Beusichem zijn gegaan en momenteel respectievelijk op de 6e en 7e plaats op de ranglijst staan.