Nieuws > Eelco van der Sluijs maakt flinke sprong op Ranglijst!

24 maart 2017, 13:05

In februari en maart 2017 speelde Good Luck 1 weer een aantal wedstrijden. De belangrijkste wedstrijd was de thuiswedstrijd tegen Blauw Wit waarin Good Luck zich veilig speelde voor handhaving in de 3e klasse!

Door o.a. blessures speelde Eelco van der Sluijs diverse keren in het eerste team van de rood-witten, waardoor hij een sprong van de 86e naar de 81e plaats maakte. Chantel Anemaat kwam op gelijke hoogte met Jan van Oudenaren en Ivo Kroon ruikt, ondanks zijn blessure, aan de Top 50. Arnold Jansen is Leo van der Made voorbij gegaan en staat nu solide in de Top 10 net achter Jeroen Kars. Samantha de Vos is nog net niet op gelijke hoogte met haar husband! Op naar het veld voor de volgende update.