Nieuws > Evelien Kroon debuteert in Good Luck 1

2 november 2017, 21:20

Op 9 september 2017 debuteerde Evelien Kroon in het eerste team van Good Luck. Daarmee is ze de 141e persoon die ooit in het vlaggenschip van Good Luck heeft gespeeld en dus is opgenomen in de ranglijst Good Luck 1 spelers allertijden.

In september speelde Good Luck vijf wedstrijden en daarmee kwam Arnold Jansen eindelijk voorbij Jeroen Kars! Britt Kievit ging met een Sprong Dineke voorbij en Hans Peterse speelde zich met een totaal van 178 wedstrijden in de Top 20. Ook Eelco van der Sluijs maakte een flinke sprong en zit nu in de Top 75, gelijk met Dennis Zwarts. Frederique Abbas en Nadine Bom staan beide op 90 wedstrijden in de Top 50 op gelijke hoogte met Steven Vogelaar. Door blessureleed kwam Chantel Anemaat maar tot 1 wedstrijd in september en staat nu op 65 wedstrijden. Hopelijk is ze snel weer hersteld, zodat ze haar aantal weer kan opkrikken.