Nieuws > Britt Kievit en Ivo Kroon jubilarissen Good Luck 1

3 januari 2018, 20:51

De update van de ranglijst Good Luck 1-spelers allertijden heeft helaas even op zich moeten laten wachten. Het voordeel daarvan is dat er flinke sprongen gemaakt kunnen worden in de positie. En dat blijkt wel.

Good Luck 1 had 9 wedstrijden op het programma. Uiteraard speelde niet iedereen alle 9 wedstrijden, maar de opvolger van Djoël Hullegie (gestopt), te weten zijn broer Rowan Hullegie, nam een sprong van plaats 86 naar plaats 82. Ook Maaike van Welsenis ging flink vooruit, van plaats 57 naar 54. Frederique Abbas en Nadine Bom nestelden zich wat steviger in de Top 50 en staan nu beiden 47e. Parttimer Jeroen Kars verstevigde zijn 10e positie en Arnold Jansen ging Heidi van Beusichem voorbij en staat nu 8e. Echter, er waren ook 2 jubilarissen eind vorig jaar. Als eerste Ivo Kroon. Hij bereikte als 30e persoon ooit de 100 wedstrijden in Good Luck 1 en staat op een 45e plaats. Gefeliciteerd! De tweede jubilaris is Britt Kievit. Zij staat nu op de 5e plaats, net voorbij Jan-Willem de Vos, en bereikte daarmee als 6e persoon ooit het illustere aantal van 300 wedstrijden in Good Luck 1. Ook van harte gefeliciteerd!