Nieuws > Nieuwe trainer

14 mei 2018, 12:32

Het Bestuur en de Technische Commissie zijn verheugd om de samenwerking met een nieuwe trainer voor de selectie van KV Good Luck te kunnen aankondigen.

Afgelopen week heeft Petri van Dijk zijn handtekening gezet onder een 2-jarig contract met de korfbal vereniging uit Middelharnis. Petri is momenteel nog coach bij KC Dordrecht, maar die vereniging fuseert komend seizoen met Deetos Snel. Good Luck was al enige tijd op zoek naar een trainer voor komend seizoen en is dan ook zeer content deze in Petri gevonden te hebben.

Petri heeft zelf gekorfbald tot hij op 24 jarige leeftijd een ernstige knieblessure kreeg. Sindsdien heeft hij niet alleen zijn trainersdiploma’s behaald, maar ook met de selecties van diverse verenigingen uit de regio gewerkt. Dat Good Luck 1 recent gedegradeerd is naar de 4e klasse is natuurlijk jammer, maar bied Petri ook de kans om het jonge team vanaf start af weer op te bouwen en met zijn allen te werken naar een mooie toppositie in deze klasse. Inmiddels heeft de selectie kennis gemaakt met Petri en wordt er met veel plezier uitgekeken naar het komende seizoen.